balpotusuilemoda

Just another WordPress.com site

>YARDIMLARINIZA İHTİYACIM VAR :( December 18, 2009

Filed under: Uncategorized — balpotusuilemoda @ 9:54 am

>
Arkadaşlar favori altın bir yarışma düzenlemiş ve bende arkadaşların ısrarına katıldım.Çevrem çok olmadığından sizleride kendime yakın gördüğümden sizlerden yardım talep ediyorum.Kırmazsınız beni demi:)Üye olan varsa link vercem onlara oy verirse sevinirim.Üye olmayanada davet gönderip üye yapıp oy rica edebilirim.(bunun için mail adresi lazım ama)Beni desteksiz bırakmayın nolur.Linklerim bunlar teşekkür ediyorum hepinize:)


 

9 Responses to “>YARDIMLARINIZA İHTİYACIM VAR :(”

  1. Dominika Says:

    >oyunu verdim şeker.. bol şans..

  2. Ayşe Says:

    >Ben oyumu verdim canım.Bol şans…

  3. Ayşegül Says:

    >46 oldun canımmm… bol şanslar dilerim.

  4. pötüş Says:

    >hepinize sonsuz teşekkür ederim saolun:) lezzet günlüğümde yazmışdı davet göndermem için mail adresi gözükmesin diye yayınlamadım onun yorumunu saolun..

  5. pofiş Says:

    >davet et kuzum…

  6. pofiş Says:

    >tamamdır canım…maşallah senn oy herkesten çok:)

  7. pötüş Says:

    >valla bilmiyomki çokmu azmı canım ya karışık biraz.hani yüksek oyları sıralasa bilsek ama şansa artık:) saolun valla geri çevrilmemek çok hoş:)

  8. Dominika Says:

    >ne zaman istersen canım :))

  9. ESMANUR Says:

    >http://esmanur-sevgiyedair.blogspot.com/Pötüşüm oyunu vermiştim.Canım.senin sayende bende ricada bulunabilirmiyim.Yeni bir bloğ oluşturmaya çalıştım kızlar beni izlemeye alırsanız sevinirim kucak dolusu sevgiler.


Leave a Reply

